Internet stwarza wiele możliwości biznesowych – niezależnie od tego, w jakiej branży działasz i co oferujesz swoim odbiorcom. Skuteczne reklamowanie się w nim wymaga jednak dużego doświadczenia i wiedzy. Bez profesjonalnych narzędzi i wsparcia specjalistów z agencji marketingowej 360, przebicie się przez ogrom konkurencji, może być po prostu nieosiągalne. Sprawdź, na czym polega marketing 360 i przekonaj się, czy jest to odpowiednie rozwiązanie dla promocji Twojej firmy.
Firma marketingowa – na czym polega 360 degree marketing?
Agencje 360, w przeciwieństwie do firm oferujących wąskie, wyspecjalizowane usługi (np. SEO, copywriting, projektowanie graficzne), zajmują się kompleksową obsługą marketingową, kreowaniem wizerunku marki oraz promowaniem jej przy pomocy wielu mediów, kanałów promocji oraz różnorodnych narzędzi.
Marketing 360 może obejmować:
- Strategię i planowanie działań promocyjnych – agencja marketingowa kreuje wizerunek marki, określa docelową grupę jej odbiorców i efekt, jaki chce na nich wywierać; szczegółowo planuje wszystkie działania, które pozwolą osiągnąć zamierzony cel wizerunkowy i marketingowy.
- Projektowanie stron internetowych – specjaliści tworzą witrynę, która spełnia założenia strategii marketingowej i wpisuje się w przyjętą wizję marki. Agencja 360 tworzy grafiki oraz treści na stronę www.
- Obsługa social media – firma marketingowa obsługuje konta w mediach społecznościowych, prowadząc określony sposób komunikacji z odbiorcami i budując obustronnie zaangażowaną relację z klientami.
- Kampanie reklamowe i SEO – agencja marketingu 360 kompleksowo zajmuje się kampaniami promocyjnymi w social mediach i Google Ads (w tym kampaniami remarketingowymi), a także zadba o wysoką pozycję witryny w wyszukiwarce, optymalizując ją pod kątem SEO.
Powyższe przykłady to zaledwie ułamek działań, jakie może realizować dla Ciebie firma marketingowa. Aby przekonać się, co jeszcze może zaproponować Ci profesjonalna agencja, zajrzyj na stronę adcookie.pl – specjalistów w dziedzinie marketingu 360.
Czy agencja marketingowa 360 to dobry wybór?
Jak wskazaliśmy powyżej, marketing 360 wyróżnia się na tle innych usług reklamowych szeroką gamą działań, narzędzi i możliwych miejsc promocji. Korzystając z niego, możesz mieć pewność, że wizerunek Twojej marki będzie w pełni przemyślany, a wszelkie działania marketingowe – spójne i konsekwentnie realizowane. Twój biznes wyróżni się na tle konkurencji, będzie wyraźnie widoczny dla potencjalnych klientów.
Obecność w mediach, szeroka rozpoznawalność, pozyskiwanie nowych odbiorców – to efekty, których możesz oczekiwać dla swojej firmy, decydując się na współpracę z agencją marketingu 360. Pamiętaj jednak, że kreowania wizerunku marki nie możesz powierzyć w przypadkowe ręce! Skorzystaj z usług firmy o dużym doświadczeniu w marketingu 360, gwarantującej Ci współpracę z najlepszymi specjalistami – nasz typ to adcookie.pl!