Firma kurierska DHL Parcel bardzo dużą wagę przywiązuje do obsługi klienta zarówno indywidualnego, jak i biznesowego. Z tej przyczyny nie tylko zamieszcza na swojej stronie wszelkie informacje na temat firmy i jej usług, ale również dysponuje telefonicznym działem obsługi klienta. Istnieje wielce wysokie prawdopodobieństwo, że gdy mając problem lub pytanie, nie będziemy musieli dzwonić na infolinię, gdyż znajdziemy odpowiedź na portalu DHL. A czego konkretnie możemy się dowiedzieć za pośrednictwem serwisu? Odpowiedź przedstawiamy poniżej.
Obsługa klienta indywidualnego
Pierwszą rzeczą, jaka rzuca się w oczy wchodząc w zakładkę „Dla Ciebie” jest zdanie, a raczej pytanie: „W czym możemy Ci pomóc?”. Jest to bardzo miłe powitanie, które od razu utwierdza klienta w przekonaniu, iż firmie rzeczywiście zależy na rozwiązaniu jego problemu. Poniżej możemy znaleźć kilka kafelków przekierowujących nas do konkretnych działów pomocy. Informacje na temat nadawania przesyłek w DHL24, śledzenie przesyłek, przekierowywanie paczek, składanie reklamacji, pobieranie dokumentów DHL Parcel – te wszystkie zagadnienia prowadzą do wyjaśnienia wszelkich naszych wątpliwości. Strona udostępnia także odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dlatego jest duże prawdopodobieństwo, że telefon na infolinię nie będzie konieczny.
Obsługa klienta biznesowego
„Witamy w Dziale Obsługi Klienta Biznesowego DHL Parcel” – takie hasło wita nas w zakładce „Dla biznesu”. Poniżej, tak jak w przypadku obsługi klienta indywidualnego, zobaczyć możemy kafelki kierujące nas do odpowiedzi na różne zagadnienia. Narzędzia dla biznesu, opłata paliwowa oraz drogowa, pobieranie dokumentów DHL Parcel, usługi dodatkowe, rozwiązania dla e-commerce – te kafelki przeprowadzają nas do odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i do informacji dedykowanym tym tematom. Na każdej podstronie znajduje się bezpośredni numer telefonu na infolinię, w razie gdybyśmy nie znaleźli odpowiedzi na nurtujące nas pytanie.
Jak widać firma DHL rzetelnie i profesjonalnie podchodzi do obsługi klienta. To bardzo ważne i pożądane podejście w dzisiejszych czasach, gdzie wszyscy klienci są mocno zajęci i nie zawsze mają czas, aby dzwonić na infolinię. Jeśli jednak nie chcemy szukać na stronie DHL interesujących nas zagadnień, lub gdy te informacje nie będą dla nas satysfakcjonujące, zawsze możemy skorzystać z telefonu za pośrednictwem: DHL Kontakt.